نحوه خرید و فروش تتر

 

تتر با واحد اختصاصی USDT نوعی ارز دیجیتال است که ارزش آن برابر با یک دلار آمریکا است. تفاوت تتر با دلار در دیجیتالی بودن آن و انتقال راحت تر است. در اصل پشتوانه این ارز که امروزه بازار بزرگی را به خود اختصاص داده است، دلار آمریکا است و تحت تاثیر نوسان های شدید بازار ارز های دیجیتال قرار نمی گیرد. ارزش این نوع ارزها به قیمت طلا، دلار و دیگر چیز های گران قیمت در دنیا بستگی دارد و این موضوع اجازه درآمد زایی از نوسانات بازار را، به افراد نمی دهد. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و فروش و کسب درآمد از تتر هستید، با ما در این مقاله همراه باشید.

انواع روش های خرید و فروش تتر

خرید و فروش ارز های دیجیتال و تتر از راه های مختلفی امکان پذیر است. درباره این روش ها بطور مختصر توضیح می دهیم.

خرید بصورت مستقیم

یکی از روش های اصلی در خرید و فروش تتر، اتصال مستقیم به فروشندگان آن است. پس از برقراری ارتباط با آن ها، شما می توانید بصورت حضوری یا غیر حضوری مستقیما تتر را خریداری کنید.

خرید از طریق شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از روش های خرید ارز دیجیتال شبکه های اجتماعی مثل تلگرام است. این روش بدلیل امنیت پایین این شبکه ها توصیه نمی شود و خرید از طریق آن ریسک زیادی دارد.

خرید توسط کیف پول

ارز های دیجیتال بوسیله کیف پول هایی نگهداری می شوند که در بعضی مواقع این کیف پول ها به شما امکان خرید و فروش می دهند و می توانید با آن ها به انجام معاملات بپردازید. نکته ای که باید هنگام خرید و فروش با کیف پول به آن توجه داشته باشید، داشتن یک نسخه پشتیبان از آن است. کیف پول های Coinomi ، Trust Wallet و Math wallet از این نوع از کیف پول ها هستند.

خرید از طریق صرافی ها

یکی دیگر از روش های خرید و فروش تتر کمک گرفتن از صرافی های آنلاین داخلی و خارجی است. بهتر است پیش از انجام معاملات صرافی مورد اطمینان خود را انتخاب کنید زیرا این روشی پر ریسک محسوب می شود.

مراحل خرید و فروش تتر

شما در ایران نیز می توانید به خرید و یا فروش تتر بپردازید. ارز پال در این فرآیند به شما کمک زیادی خواهد کرد. مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران به صورت زیر است که به صورت جزئی به مراحل آن پرداخته ایم.

انتخاب صرافی مورد اطمینان

اولین مرحله برای شروع خرید و فروش تتر در ایران، انتخاب صرافی معتبر است که اهمیت زیادی دارد. بهتر است پیش از شروع این کار درباره صرافی های مختلف تحقیق کنید و بهترین آن ها را انتخاب کنید.

احراز هویت

پس از اینکه صرافی را انتخاب کردید باید در حساب کاربری خود اطلاعاتتان را وارد کنید. در این مرحله شما با ارائه مدارک شناسایی، عکس یا اطلاعات بیشتر از خود هویتتان را تایید می کنید. در اصل هدف از این کار افزایش امنیت در صرافی ها می باشد.

پرداخت وجه

در این مرحله باید پول خود را وارد حساب صرافی کنید تا بتوانید توسط آن اقدام به خرید و فروش کنید. در بعضی حالات باید از طریق بانک پول را به حساب صرافی انتقال دهید و گاهی این کار توسط کارت اعتباری امکان پذیر است.

خرید تتر

پس از واریز وجه به حساب صرافی شما می توانید از موجودی حساب خود تتر خریداری کنید. قیمت تتر هایی که به شما فروخته می شود ممکن است برابر با قیمت بازار و یا برابر با نرخ مشخصی باشند.

نگهداری تتر

پس از اینکه تتر را خریداری کردید باید از آن نگهداری کنید. ارز های دیجیتال معمولا در کیف پول هایی نگهداری می شوند که از طریق صرافی در اختیار شما قرار داده شده اند. همچنین در صورت تمایل می توانید تتر ها را به کیف پول های خودتان منتقل کنید.

فروش تتر

برای فروش تتر ها در مرحله خرید، به صرافی درخواست فروش می دهید و با همین روند با آن ها معامله می کنید.

جمع بندی

بصورت کلی دریافتیم که ارزهای دیجیتال، تتر و بیت کوین از ارزش بالایی برخوردار است که بر قیمت دلار و طلا تکیه دارد. ویژگی اصلی این اررزها مبادله سریع آن ها است که به مشتریان کمک می کند از نوسانات موجود جلوگیری کنند. امروزه ارزهای دیجیتال از محبوبیت زیادی در میان مردم برخوردار است. سایت ارز پال می تواند در تمام فرآیند خرید و فروش تتر همراه شما باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *