ارز دیجیتال تتر چیست؟

 

روش‌ های مختلفی وجود دارد که شما بتوانید سرمایه‌ گذاری روی ارز دیجیتال را به انجام برسانید و به کسب درآمد بپردازید. یکی از اصطلاحاتی که شاید خیلی بیشتر از همه به گوش شما خورده باشد، تتر است که در این مقاله می‌ خواهیم به طور کامل راجع به آن صحبت کنیم و یک تعریف واضح و دقیق راجع به آن داشته باشیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

تعریف تتر

اولین کاری که باید انجام دهیم، این است که یک تعریف اصولی از آن ارائه دهیم. تتر یک نوع ارز دیجیتال بر پایه بلاک چین است. در واقع به آن رمز ارز تتر هم گفته می‌ شود که با معادل ارزهای فیات دلار آمریکا پشتیبانی می‌ شود که در یک حساب بانکی مشخص تمامی مبالغ نگه داشته می‌ شوند.

ارز دیجیتال تتر چیست؟

 

تتر که با عنوان توکن‌های بومی هم آن را می‌ شناسند، نماد USDT دارد و ارزش هر تتر یک دلار آمریکا است. قیمت تتر همیشه ثابت است و هیچگاه تغییر نمی‌ کند. به خاطر همین یک تتر برابر با یک استیبل کوین به حساب می‌ آید که یک نوع ارز دیجیتال است که هدف آن چیزی جز ثابت نگه داشتن ارزش خود به پشتیبانی ارز فیات نیست.

تتر به عنوان یک ارز دیجیتال کاملاً قابل اعتماد توسط سرمایه‌گذارانی مورد استفاده قرار می‌ گیرند که نه تنها می‌ خواهند در بازار ارز حفظ ارزش داشته باشند، بلکه از نوسانات شدید دیگر ارزها هم در امان می‌ مانند. اولین شبکه‌ای که معاملات تتر روی آن انجام شد، شبکه بلاک چین بود. از آنجایی که فهمیدند تتر می‌ تواند خیلی کاربردی باشد. به خاطر همین شبکه‌ های دیگر هم به سراغ استفاده از آن رفتند. هیچ بلاک چین اختصاصی برای تتر وجود ندارد. شما می‌ توانید به عنوان کوین دوم در بلاکچین‌های دیگر هم از آن استفاده کنید.

روش کار تتر

اگر شما می‌ خواهید تجربه مبادله سریع را داشته باشید، احتمالاً به سراغ تتر می‌ روید. در مورد روش کار آن باید گفت که تتر باعث ایجاد یک پل بین عرض فیات، ارز دیجیتال و ایجاد ثبات، شفافیت و کمترین حد کارمزد برای معاملات مختلف می‌ شود و همچنین منبع اصلی نقدینگی برای بازار ارز دیجیتال نیز به حساب می‌ آید. در واقع این دلار دیجیتالی به دلار آمریکا متصل است.

همین باعث می‌ شود که سرمایه‌ گذاران مکانی امن برای سرمایه‌‌گذاری داشته باشد. حتی اگر نوسانات بازار خیلی زیاد باشد، آنها دارای خود را به تتر تبدیل می‌ کنند و خیالشان راحت است که سرمایه آنها به باد نمی‌رود هر زمان هم که بخواهند می‌توانند آن را به دلار یا به پول نقد تبدیل کنند و این یکی از ویژگی‌های مهم تتر است که باعث طرفداران زیاد آن شده است و شما بدون واسطه می‌توانید به کسب درآمد بپردازید

امنیت تتر

در مورد امنیت تتر باید بگوییم که خیلی شفاف سازی‌ ها انجام  نگرفته است. درست است که این نوع ارز دیجیتال محبوبیت بسیار زیادی دارد اما هنوز باید یک سری موارد مورد شفافیت قرار بگیرد. از طرفی خیلی از این سیستم‌ ها چندین بار هک شده‌ اند. در نتیجه نیاز به بروزرسانی سیستمی است تا ما اطلاعات بیشتری راجع به آنها پیدا کنیم. تتر در نوامبر سال ۲۰۱۷ این ادعا را داشته که یک بار هک شده و همین باعث شده که ۳۱ میلیون دلار تتر کوین ۲۰۱۸ یک مانع برای رشد تتر به وجود آمد و این نشان می‌ دهد که امنیت آن هنوز به حد ۱۰۰ درصدی نرسیده است.

با تمامی اطلاعات به دست آمده در این مقاله متوجه شدید که تتر چیست. ما سعی کردیم که به طور کافی توضیحات لازم را در اختیارتان قرار دهیم تا اگر قصد تهیه تتر را دارید، با اطلاعات بیشتری به سراغ آن بروید. همچنین برایتان توضیح دادیم که وجود آنها می‌تواند امر به حساب بیاید یا نه. کافی است که به سایت ارزپال سر بزنید و اطلاعات بیشتری را به دست بیاورید تا متوجه شوید که تتر می‌تواند گزینه خوب و امنی برای شما باشد یا نه.

جمع‌بندی

با اطلاعات به دست آمده در این مقاله متوجه شدید که تتر چیست، چه مزایایی می‌تواند داشته باشد و امنیت آن چقدر است. اکنون با اطلاعات بیشتر می ‌توانید به سراغ خرید تتر بروید یا اگر نیاز داشتید از یک ارز دیجیتال دیگری استفاده کنید.

 

مطالب دیگر:

پرفکت مانی چیست؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *